----

There are places I remember all my life,
Though some have changed
Some forever, not for better

Some have gone and some remain.
All these places have their moments
Of lovers and friends I still can recall
Some are dead and some are living
In my life I loved them all.


Blev skrotletarjakt igår och några fina fynd fick vi tag på!
Bästa reaktionen var när vi åkte förbi en hög med skrot och hela bilen ropa SKROOOT, Robin pallnita och låste fast Mercan, Jonte skriker EN BIL och hoppar ut i farten när Robin börjar backa :P
Haha jag önskar jag hade den där reaktionen på film!

Ska ut och se hur det är med Mercan. Vet inte om det är hål i avgas eller vad, men nått är det iallafall. Kanske blir en sväng till Ume i helgen om jag får sålt mitt Nintendo 8bit, men det är med tårar i ögonen jag säljer det..
Fast det finns ju att köpa sen men lär få betala en slant men men.. What to do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0