Bläää

Jag är fortfarande dö trött! Borde gå och duscha också, men har ingen lust eller ork. Som jag sagt förut, om man ändå bara är hemma så är det ingen som bryr sig om man är oduchad.

Har pratat med Jacob, det känns bra :) Får hoppas att dom blir klar tidigare men man ska aldrig ta ut nått i förskott. Precis som när man ringer på bilar. Intalade mig själv att Jacob inte skulle få köpa Oldsen, men det blev ju bra ändå, så ibland har man lite tur iallafall :)


På lördag fyller pappa år.
Och den 7:e Augusti fyllter jag 21. Jävla gammnucka.
Den 14:e har vi vart tillsammans i ett halvår. Fan vad tiden går fort!! :)
Sen den 3:e Oktober fyller Jacob år :)

Blir kanskes surströmming hos Bella ikväll, gött mos!
Näe, nu borde jag duscha så har jag gjort bort det iaf. Hej svejs


Peff - Hej kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0