Bye bye love

Jacob for med buss till Sundsvall för en timma sen och blir borta 2 veckor för jobb. Tråkigt, men alla behöver ju pengar så. Spec om han ska lacka om Oldsen till hösten!
Vet inte vad jag ska hitta på. Pappa sa att jag skulle klippa han, fast det går ju fort. Undrar när brorsan kommer hem från Dragracingen? Har ingen aning om vars han är.

Han flyttade hem förra veckan för han ska börja på befäls skola i Halmstad i Augusti. Något jag fick veta dagen före han kom hem :P Är alltid så, jag är den sista som får veta haha.
Men det blir nog bra. Önskar bara jag kunde få ett jobb nu, som man faktiskt trivs med så jag kan ta mitt pick och pack och flytta. Tror jag kommer hitta mycket grejer som jag haft borta när jag flyttar. Har inte orkat gå igenom allt, har ingen aning om vars jag har nått längre.

Nu ska jag nog gå upp och äta. Pappa grillade revbensspjäll igår, mums! Ville aldrig sluta äta för det är så GOTT!!
Bäst är faktiskt fasters spjäll på julafton. Dom slaktar egna grisar också så det blir inte alls som köpta. Längtar till julafton nu :D Ne, slänger upp några bilder jag har på mobilen. Harne!


Happyfejs :)


Lat Hasse som ligger och äter ur matskålen


En bubbla vi hitta i skogen


Göh

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå!

Längesen man fick se dig!

Du som skulle va barnvakt alla helger i sommar.

Visst var det sagt så???? eller......

Ha det så bra!

Kram maria!

2009-07-19 @ 20:26:49
Postat av: Åsa

men hör av de då ;) haha :P bara så du vet, jacob är jättebra med barn, han kan du säkert hyra ;)

2009-07-19 @ 22:29:02
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: carro

Haha, fasen så lat kisse;D

2009-07-20 @ 18:26:35
URL: http:// barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0