Little moments like that

Sitter och lyssnar på en låt som påminner om Jacob. Eller nja, igentligen är det en låt som han borde tänka på om mig, som han gör men tänkte förklara lite haha :P

Brad Paisley - Little moments

And I can't even remember now what she backed my truck into
But she covered her mouth and her face got red

And she just looked so darn cute
That I couldn't even act like I was mad
Yeah I live for little moments like that

Någon av dom första veckorna vi träffades så körde jag hans Compakt och höll på att krocka den in i Ica i Malå. Jag såg mina pengar flyga och jag skulle bli tvungen att betala. Men som tur var stannade jag några cm innan Ica :)




I know she's not perfect but she tries so hard for me
And I thank god that she isn't 'cause how boring would that be
It's the little imperfections it's the sudden change in plans
When she misreads the directions and we're lost but holdin' hands
Yeah I live for little moments like that

Jacob vet att jag inte är perfekt men han älskar mig för precis den jag är :)



When she's layin' on my shoulder on the sofa in the dark
And about the time she falls asleep so does my right arm
And I want so bad to move it 'cause it's tinglin' and it's numb
But she looks so much like and angel that I don't wanna wake her up

Jag ligger oftast på hans axel när vi ser tv eller ska sova eller bara myser. Jag vet att ibland är det oskönt för han men han låter mig ändå ligga där :) Även när hans arm har somnat :)


Näe, underbarare karl hittar du aldrig någonstans. Vi passar ihop som handen i handsken, som korven i brödet osv :P Fortsätt gör mitt liv ljust, vackert och underbart som du gjort dom senaste 6 månaderna :)
Jag älskar dig!


♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jacob

gumman =) jag älskar dig så jävla mycket :) du är det bästa som hänt mig'! :)

2009-07-28 @ 09:13:37
Postat av: jacob

Aldrig trodde jag att någon skulle förstå

Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna

Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig

Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!

Jag älskar dig gumman, för alltid :)

2009-07-28 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0