Rockfolket - Burkmat

Jisaaaaaaa. Den här veckan har de inte hänt överdrivet mycket.
I tisdags va vi med Bella, Peji, Sunky och Robin. Peji va full haha. Han babbla om tusen konstiga saker hela tiden och skrattade konstigt jämt! Vips så va klockan halv 3 på natta och jag hade okört till Malå :S
Men det gick bra iallafall.

Igår spenderade jag några timmar med att sitta i bagaget på Oldsen och måla. Jacob målade under huven.
Inte så skoj kanske, men behövligt iaf :P

Idag puttade Jacob mig på gräsmattan så vi båda stöp haha. Det gick så fort för mina små ben så vi damp ner i gräsmattan. Allt va Jacobs fel :) men han är söt ändå :D

På lördag ska vi nog till Fällfors. Peji ska ha en egen festival på dragracingen haha. Bagaget på Saaben ska vara stora scenen :P Blir nog skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0