Trött!

Känns som om jag skulle kunna sova minst 3 timmar till. Göh.
Va iaf i stugan igår, kändes jävligt skönt. Det luktar likadant som det alltid gjort och ser likadant ut. Träffade min kusin Fredde sen dök min andra kusin Elin upp med sina barn Alde, Idun och Disa.
Ja, dom har nån fetisch för fornnordiska namn :P

Så vi fika och det var trevligt. Fredde la av nån kommentar att grisarna som bott grannar med stugan förut inte var grannar, dom va familj :P

Va in och tvärkika på mormors grav. Just när jag gjorde det så började solen lysa. Ett tecken från ovan kanske? ;) Morfar va ju ändå präst så lite kompis med Gud borde han ju vara, om det nu finns en dvs.





Sen for vi hem, jag pratade med Jacob och sov en stund. Klippte gräset. Andra gången i sommar vi klipper så det fanns en del att göra. Sen for jag till Bella vid 10. Vi mötte upp Robin på Max och käkade. Sen for vi ut och åkte sen for jag hem.

Drömde att Jacob kom hem inatt. Sög att vakna och inse att han inte gjorde det. Men men.
Ikväll ska jag till Bella och dricka vin iaf! Äta lite ost kanske. Kommer vara mega bakis på fredag, blir superbakis av 1 glas vin. Hovva!

Nä dags för frukost/lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0