Wow!

Ett givande möte med arbetsförmedlingen, inte ofta man är på såna. Har iallafall fått veta massa bra saker idag som kanske kommer göra det lättare att söka jobb. Tex att jag har rätt att säga till en arbetsgivare att jag får ha praktik på kanske en månad, så blir det som en liten provanställning och ams står för försäkringar och shizzle.

Inget jag hade någon aning om föränn nu så det känns ju bra!

Blev lunch med Carro och Robin på Tatung. Mums! Åt så jag sprack nästan.
Frågan är ju vad man ska hitta på ikväll. Har mycket städning att göra. Städa rummet och bilen och även tvätta bilen.
Så nu blir det bara mest tisdag jag också måste fördriva tid på för på onsdag kommer ju Jacob! Även om det blir på kvällen så kan jag väl försöka sova bort den dagen :P

Näe nu känns allt lite lättare. Tror pappa blir glad nu också, han är nog less på att ha mig hemma :P Och jag är less på att vara hemma! Men han är ju snäll som låter mig bo hemma iallafall, annars hade det ju sugit :)

Nä dags för middag eller nåt, kanske börja städa. Hoppa i mjukisar också, hatar jeans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0