YES

Jacob är på väg hem! Yes yes yes! Ikväll blir det mys med avstängda telefoner så ingen stör :)
Wiie :)

Känns som att jag inte skriver om annat men vet inte vad jag ska skriva om då :P
Är ju faktiskt fint väder idag men jag råkar kanske vara en av dom svenskar som föredrar att sitta inne idag. Ser ingen mening med att bara sitta ute i solen och glo på ingenting. Är roligare om man har nått att göra, typ klippa gräs, måla eller vad som helst. Är roligare om man iaf har någon att prata med.

Sen har jag gett upp mitt solande. Men är ju inne att va blev i år så :)

Nu ska jag försöka fördriva lite tid tills det är dags att fara till Lövånger och hämta Jacob. Han borde vara här vid 8-9 kanske som vanligt. Hej med er.


Pilsner :D


Hasse nyduschad och lagomt glad :P

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Wahaha, den där 140in va ju på blocket :P

2009-08-02 @ 23:48:19
Postat av: Åsa

jo jag vet, bilden är från blocket där ja hitta den :P

2009-08-04 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0