Äntligen lite ljus

Fick mitt lönebesked idag. Får ut ganska precis 11 000:-. Fick ihop 14 men då kommer ju skatten på det. Känns skönt men ska börja lägga undan till Power Meet nu och lägga undan till nästa månad för har inte jobbat så mkt nu. Måste köpa en ny jacka iallafall, vill inte gå runt med vinterjackan nu när det börjar bli varmt =P

Men lite pengar är det ju iallafall =) Synd att jag jobbar helgen det är löning men där nästa så blir det grilla och ta nån öl kanske =)

Jobbar ett slött pass idag, 17-21. Brukar aldrig ta så många samtal då och det brukar ändå inte ringa så mkt.

När jag kommer hem ska jag se dokumentären på Discovery om Anna Nicole Smith's 24 sista timmar i livet. Hoppas bara jag kommer ihåg det, är bra på att säga att jag ska se massor men inte få tummen ur arslet och göra det haha!


Ska snart ta rast, måste verkligen på toa!
Tur att jag inte jobbat på ett tag. Va väldigt många olästa mail om hur äckliga toerna har vart här, folk som proppat fulla toan med papper och bajsat, folk som kissat i toaborste hållaren osv. Va fan är det med folk här?
Det stjäls mat ur kylen och jag vet inte vad. Väx upp?
Yngsta som jobbar här är 19 men verkar ju som att folk är ungefär 5 år i hjärnorna.


Nä ska jobba lite till, sen rast. Vi ses!

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0