Fy fan

Jag är så sjukt trött.
Kom försent 20 minuter för jag va tvungen fylla på olja och greja i bilen innan jag for.
Sovde 3 timmar kanske natten mot fredag, jobbade 9 - 18:00. Hem, käkade sen for till stan kl 9 och var fyllechaffis. Kom hem kl 3, somnade vid 4. Upp kl 9 idag, stressa till stan.

Jobbar 11 - 20:00, yees.
Ska förbi Robin en liten stund sen, han fyller ju faktiskt 19 idag (=
Sen efter det ska jag hem och SOVA! Skönt att vara ledig imorgon iallafall!


Löning på fredag, jag längtar! Då ska jag köpa kött och grilla! Jag har längtat efter det så länge så nu börjar det bli dax :) Blir kanske köpa några öl också =D

Upptäckte att jag jobbar både sista Mars och första April... Och typ alla helger i Maj.. Kul?!
Då ska jag fan se till att vara ledig midsommar om jag jobbar kvar här då.


Nä får väl ta och jobba lite. Ville verkligen ligga kvar och mysa med Emanuel imorse, han va så gosig (=
Får myspysa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0