Love can hurt

Love can make you cry
Love is indescribeble
Makes you wonder why


Inte mkt sömn inatt. Vet inte vad som händer längre.

Fick erbjudande om att jobba 13 timmar imorrn men vet att jag inte alls kommer orka!
Fast det skulle vara bra med pengar...
Till råga på allt har jag glömt mitt snus på bussen tror jag.
Hittar det då ingenstans.

"Kaviarhoran" ringde in idag igen till mig. Han pratade om att han inte haft sex på flera år.
Spännande.

Ska hem och sova. Är ledig nu i ca 2 veckor. Ska nog städa imorgon och laga mat.
Storbesök av pamparna på Comhem idag. Tur att jag bara jobbar 17-21.
Glömde bort det, tror inte min chef är glad över min Raggare tröja men...



Dags att återgå till jobbet strax. Blir nog min sista blogg för ett tag, har ju som sagt inte internet hemma just nu för det funkar bara inte.


På fredag kan jag hittas full lajk a kastrull och dansandes till rockabillyband på Taste i Skellefteå om någon är intresserad. Om jag mot förmodan skulle tappa bort mig och nån hittar mig, vänligen skicka mig till Finnåkersgatan 3 i Burträsk och utskällningar undanbedes.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0