Men fredag är ändå den dagen som känns bäst

Inte i mitt fall idag. Kom hem igår och såg faktiskt dokumentären om Anna Nicole Smith.
Sen var det dags att sova. Enda problemet var att Emanuel är förkyld och täppt i näsan så jag hörde inte tv:n när han satt igång. När jag blev trött och försökte sova lät han som bulldozer, skotare, skördare, Granadan och en kulspruta PÅ SAMMA GÅNG.........


När jag väl la en kudde över huvudet och försökte koppla bort hur han lät så kröp han upp till mig och la sig under kudden han med, jaha det hjälpte ju mycket?
Jag övervägde verkligen att strypa han inatt! Men jag lyckades somna tillslut, sov dock inte bra.

Ska vara fyllechaffis ikväll åt Kenny och gänget. Ska köra Merca W124.
Får väl se hur det går med tanke på att jag ska upp och jobba kl 11:00 på lördag =P Hoppas natten inte blir allt för sen, blir nog ingen vistelse i stan till kl 7 på morron iallafall =P


Nä ska väl fortsätta jobba. Ska igentligen inte ens jobba idag men ställde upp för någon som ville vara ledig. Hopaps bara att någon kan ställa upp för mig någon dag, tex under Power Meet veckan om jag nu jobbar här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0