60 års kalas

Yesbox, på lördag smäller det för jag, Lappen och LoeLoe =)
Sitter just nu och ska hitta låtar till en skiva. Sa till mig själv att jag inte skulle försöka ha så mycket rock n roll eller rockabilly musik eftersom det är ju trevligt att lyssna på andra låtar med, men blev ändå en hel del =P

Inget jobb idag, ont i huvudet och ingen sömn inatt. Blir deprimerad av jobbet så lika bra att inte gå dit.
Måste verkligen hitta mig ett nytt nu!

Längtar tills torsdag, då jag blir 20 och man äntligen får gå på systemet själv.
Man slipper fråga folk om dom inte kan köpa + att det är gratis att beställa till busstation i Burträsk och bor ju ca 5 meter därifrån hehe ;-)

Har laddat hem några låtar som vi lyssnade på när jag körde Jockes Cadillac.
Den kvällen satte vi igång ett bil alarm med basen. Det är rätt godkänt ljud =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan ju inte fara från Xzakt nu när kanske snart ska börja om:-);-) saknar dig!!:-* haha,rätt skickligt att starta ett billarm med basen;-)

2008-08-07 @ 13:06:06
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0