Äntligen

ska jag dra mitt arsle till IKEA på ett eller annat sätt! Har aldrig vart dit pga den enkla anledning att far man dit med typ 200kr max i fick så vill man bara ha och ha och ha. Så nu passar det bra när vi flyttar.
Kom bla på att det är 4 fönster i nya lägenheten, men vi har bara 2 gardingstångar... =/ Så nu ska jag passa på!
Så detta har jag kommit på hittils:

Kullen - Byrå till hallen
Molger - Hylla till badrummet
Duderö - Lampa
Grönö - Lampa
Ljus - Lampa
Lack - 3 st yllor till lite överallt
Dinera - Servis på 18 delar
Dinera - 6 st skålar
Syntes - 6 st muggar
Pokal - Stora glas 6st
Pokal - Små glas 6st
Pokal - Snapsgla 6st
Mjöd - Ölglas 6st
Index - Gardinstångar 2st
Index - Väggbeslag
Index lilja - Ändknoppar
Ribba - Ram
Batist - Vas
Ram - Spegel
Ideal - Ljusfat
Iris - Grytlapp

och det är ju bara det jag kommit på hittils men snart måste jag nog ge mig :P Längtar iallafall!
Nu ska jag surfa en stund, sen göra pommes, duscha och sova. Och mysa lite med Emanuel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0