Diesel smoke, dangerous curves

Så var denna helg över. Blev Norsjö båda dagarna trots att det sög. Nu är jag pank.
Har råd att köpa dricka tills jag fyller år, tanka bilen dom helger jag ska jobba och om jag har tur, tanka så vi kan ta oss hem till Ostvik på min födelsedag.

Jag kan inte låta bli att säga att Emanuel glider på en räkmacka.
Får ju inte ut några stora summor från Xzakt, har väl snittat 7500:-. Vi delar på hyran men sen betalar jag ALLT. Jag köper all mat och om vi tex ska dricka så köper jag det, om han behöver låna pengar till snus eller nåt så är det ju mig jag han lånar av.  Så vad som än händer så är det alltid jag som betalar i slutändan. Visst, han är skyldig mig en massa pengar, men det vet både han och jag att dom lär jag inte se röken av förän på länge, trots att jag behöver dom nu!

Så det vet ju han, att han kan låna pengar av mig och betala igen dom typ.. aldrig?
Det mest jobbiga är det att innan Emanuel får jobb så är det typ ett år kvar. Om vi nu är tillsammans då så kan jag lova att jag inte ska betala nåt! Bara hyra! Ingen mat, ingen diesel, ingen dricka!

Men då är det ju som sagt ett bra tag bort... Jag blir fan deprimerad då pengarna aldrig räcker till. 3:e Augusti, just så pass pank och maten sinar i kylskåpet.

Satan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet hur de känns när pengarna aldrig räcker till!det är verkligen inte roligt!! Oj vad jag önskar jag hade kunnat komma på festen när du fyller år!! Sitter på jobbet nu..det suger!! Måste träffas snart:-* kram malin

2008-08-04 @ 14:40:51
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0