Håhåjaja

Drygt att städa och packa. Eller ja, "packa". Eftersom vi inte ska så långt med grejerna så slänger vi mest ner allt i sopsäckar. Men det är drygt att gå igenom alla saker.
Varför sparar man gamla kuvert, men inget innehåll? Det som är ännu mer drygt är att Emanuel lovat hälpa mig, men han sitter mest vid datorn =/ Nu är han och köper cola så jag tar en paus.

Men men, jag längtar inte till förrådet för det är FULLPROPPAT med saker! Man kan inte ens gå in där =/
Får väl ta itu med det imorrn....

Fick mitt schema idag. Kommer bli nolifer i September. Kommer hem antingen 19:30 eller 22:00 varje kväll.. Det kommer suga. Jobbar bara 1 helg och 1 lördag och det är ju bra, sen blir det ju pengar men..
Frågan är om det är värt när jag inte kommer ha något liv? Blir ju bara hem och sova, sen stiga upp och jobba..
Jaja, får väl hoppas på det bästa.

Är ju Burträsk cruisingen 6:e September och då är jag ledig iallafall! =)
Sen siktar jag ju på Ikea helgen före det, alltså söndag 31 September. Kenny och Andersson var sugna på att fara. Synd att Cadillacen drar mycket soppa och har en stor baslåda i skuffen annars kunde man tagit den för skuffen är rätt stor på den hehe =) Men ska nog gå fixa en stor bil, eller släp med kåpa =)

Nä nu ska jag fortsätta, hoppas Emanuel kommer med colan snart. Typiskt att man säger "Far och köp det här men kom hem direkt" sen är dom borta 45 minuter ändå? Gaah!

Johnny Cash - Hurt
Den var längesen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0