Hell yeah!

Vi får nog köra alla möbler och sånt imorgon för det lät på Johnny som att det mesta är flyttat typ... imorrn! =)
Jag längtar att slippa våran lägenhet så det är sjuuuuuuuuuuukt.

Större, billigare, BÄTTRE!

Nu är det bara IKEA som saknas. Skulle inte sitta fel med en ny soffa, säng, matbord osv.
Men nu får jag tag på det nödvändigaste iallafall =)

Dessutom fick jag faktiskt ledigt imorgon. Klagade hos chefen att jag kommer stressa ihjäl mig för vi ska flytta och helst vara ute från lägenheten på fredag. Jobbar sent varje kväll, så fick ledigt så imorrn ska det köras och packas!

Nä nu ska jag jobba lite till, försöka sälja nåt för vi har nämligen godis sälj tävling ikväll :)

Och min bok är på g, och tröjan kommer nog snart också + Emanuels Black Sabbath plunta som jag betalde igår som jag vann på Tradera.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Mli

Hihi nä men jag kan ta kort på dig om du vill :P

2008-08-26 @ 19:41:14
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0