Hmf

Jag hatar att jobba helg. Speciellt som mina pass 11-20, man missar ju allt. Känner inte direkt för att fara ut när man kommer hem vid 9 tiden.

Åja, är ju då ledig nästa helg och DÅ siktar jag på IKEA och inte 31 September som jag skrev i förra inlägget =P
Packningen går väl sådär, blev inte riktigt som jag tänkt mig igår...

Och Emanuel är ute i skogen, vet dock inte om han kör någon maskin eller vad han gör.
Så det blir nog lugn kväll för oss, med tanke på att han va i skogen redan 7 imorse och det är ganska jobbigt med tanke på att han är van att sova till 16:00 tiden =P

Nä nu ska jag se ett till avsnitt desperata hemmafruar, sen får vi väl se om man orkar göra någon mat och sen fortsätta packa. Dock kul att hitta gamla skolsaker osv. Var en mästare på att kladda i mina kollegieblock =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0