Oj oj

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Kan väl säga så här, min 20 års fest va BEST EVER!
Har aldrig haft så kul! Fast de va synd om Lappen och Staffan som fick städa dagen efter men.. Fanns ju en hel del bukar för de va ju en hel del folk där =P Fick massa fula presenter, och hade allmänt riktigt kul!
Sen fick jag ju åka Cadillac hem och det va ju inte illa pinkat!

Vad har hänt mer i veckan? Jo Emanuel har sålt Mercan äntligen.
Det är ändå lite sorgligt med det.. Även om jag hatar Mercedes så va det ju ändå Emanuels första bil, och jag åkte med första dagen han hade körkort =) Men lika bra att få den sålt då den bara pajar hela tiden.
Så for han till Norsjö sen och köpte sig en blå 740 =P Inte världens snyggaste bil men den fungerar, går billigt och bekvämare och billigare skatt. Så det blir bra =)

Så ska vi flytta snart! Äntligen!
Johnny och Maria flyttar till hus i Bygdsiljum i slutet av månaden så då tar vi deras lägenhet =)
Har städat som ett psykfall för Marie ska komma och kika på våran idag och då behöver det ju inte se förjävligt ut bara för att det är en hyres =P Så nu är det bara börja flyttstäda =D

Och jag får vara kvar på Xzakt September ut iallafall.. Dock med samma anställning och samma kassa lön. De suger.
Men men. Nä nu ska jag försöka väcka Emanuel som ska dammsuga. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har varit i Falun :)

Har du missat de?? ;)

2008-08-17 @ 15:01:35
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0