Onlineshopping!

Ett helt nytt fenomen för mig. Gav mig på det idag. Har faktiskt beställt en bok (??!) och en tshirt.
Men det känns farligt, känns som att det lätt blir för mycket rätt fort!
Men men, 50 spänn för boken och 100 spänn för tröjan för jag fick pengar i present av Bella att kunna köpa den så skulle bara jag stå för frakten. Så 150 är ju inte så farligt =)

Nu känns det lite lättare att jobba när man vet att något kul kommer till veckan! =D
Dock kom jag just på att det är ju bara lördag idag, och jag jobbar söndag + hela veckan.... + att jag jobbar till 22 på freda.. Men men, blir ju pengar iallafall!

Nu ska jag kanske ta lite samtal!


Boken                     Tshirten

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjenare tjenare! Jag visste inte att du hade en blogg :D Vi ska till Ikea med mina föräldar nu den 5e, det kommer gå åt en jävla massa pengar men det är värt de i slutändan. Förresten vi har en massa vanliga glas som vi inte ska ha med oss till huset, ni kan få dom om ni vill, annars slänger vi dom nog.. Kram

2008-08-26 @ 17:49:33
URL: http://inkheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0