Mbrrrp

Ja, jag måste ju lägga in en bild på Jerry och en på Eva Eastwood iallafall. Blev inte så jättebra bilder, men ändå :D


The Killer!!!



Sen får ja väl slänga upp nå bilder från lördags kvällen på folket. Första bilden är iallafall Eva Eastwood, hon är dock jättesuddig. Och på bild nr 2 så har jag paintat bort mina röda läppar (det är Eva jag posar med). Efter några öl tyckte jag att det skulle se jätte bra ut, dock inte så här i efterhan :P





Sådär! Det får duga åt herrskapet :) Tar sån tid att ladda upp, om jag får ork någon annan dag får ja väl lägga upp några till då.
Är inte så glad över mina nya sov vanor. Jag har tidigare totalt rubbat den, somnar 7 på morron och vaknar vid 15tiden på dagen. Men nu de senaste dagarna har jag somnat vid 1 på natten, men sen vaknat kl 3 och kan banne mig inte somna om :( Jag trodde att jag faktiskt skulle få en "normal" natts sömn men icket. Börjar bli trött nu också... :S


Och så måste ja söka jobb idag och jag gruvar mig. Hatar verkligen det, eller söka praktik om det inte finns någon tjänst. Kan va rätt bra att få praktik så man får en vana, sen söka sommarjobb så man har det fixat. Mitt ultimata jobb vore på OK här i Btk. Jag gillar bilar men kan inte så mycke om dom, så det är väl det närmaste jag kan komma. Sen har jag ju drygt 15 meter dit, så jobba helg inga problem! Öppnar det 9 får man ju sovmorgon till 8 iallafall :)

Fest i helgen i skidstugan i Btk. Jag tror det kommer spåra rejält.
Jag ska iallafall försöka ta det lungt, har inte blivit lungt alls på senaste! Sen får jag minnesluckor efter 2 öl, det är inte heller speciellt roligt.... Så försöka ska jag iallafall!


Nåja, ingen som har nått bra tips på hur man söker jobb bäst?
Tänkte nu om man ska gå till stället, hur man ska bete sig, vad ska man säga?

Puss på nosen på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0