ÄNTLIGEN!!

Vi har BREDBAND I LÄGENHETEN IGEN!! Otroligt så skönt! Har vart utan sen i våras.
Man blir ju helt handikappad, speciellt då man jobbar och inte får använda det för då blir man varnad.
Nä, gud så skönt igen. Happy!

Kan berätta lite om helgen.
Fredag så blev det öl i Burträsk med Kenny och Nicke. Sen for vi utanför puben men vi är ju som sagt för små för att gå in där än =P Men inte jag snart iallafall! Men då träffade vi grannen under oss, så det blev efterfest där.
Lite skum kille, han berättade nämligen att han har en död kråka och en död igelkott i en låda på balkongen.....
Sen har han ett altare i sovrummet med en död skalbagge, kråkfot och en sten....
Och så älskar han motorsågar... Aja, han är ju trevlig iallafall =) Så bestämde vi att vi ska köpa internet av han, så det är det vi snålar på nu. GUD SE SCHÖÖNT!

Lördag ringde Kenny och sa att jag skulle följa med till Lycksele. Sagt och gjort så for jag dit.
Riktigt trevlig kväll, hittade oss på två bilder som jag får lägga upp. Jonas fina kommentar på kvällen "That car is wrecked!"
Somnade i Lycksele och vaknade upp i Umeå. Då ringde Andersson till Emanuel och undrade om han pratat med mig nåt, han ljög och sa att dom hade tappat bort mig haha! =)
Men sen for vi hem. Skönt att komma hem och sova :P



Nu har även Emanuel köpt sig en folkabuss. Eller han och Peter.
Ska inte säga nåt om den, eftersom jag inte alls gillar dom. Men men, blir väl kul om dom ens får igång den =P



Nä nu ska jag spela lite Sims, skulle ju inte sitta här.
Dessutom ska jag säga upp mig på onsdag från Xzakt. Är fan less. Vet inte vad som händer sen men i värsta fall blir det väl att ha praktik igen. Får se om dom ens vill att jag jobbar kvar Augusti ut. I'm sick and tired, goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0