Bara lite solsken

Bara lite solsken, bara lite värme, bara nån å tycka om
Lyssna till den fågel som med våren kom
Bara nåt å äta, bara nåt å dricka, krama nån som älskar mig
Mycket mer än så kan man inte önska sig


Va in en sväng på marknaden idag med. Emanuel shoppade tshirts igår och en modell bil till mig =) Blev en Cadillac Eldorado Biarritz =)

Idag så jobbar jag till 19 sen ska jag sova hos Bella. Upp och jobba igen kl 8 men är ledig fredag iallafall.
Får se om det blir Gumboda Hed i helgen. Något som är tråkigt är att Emanuel aldrig vill dricka med mig. Jag frågade igår om vi inte kunde dricka på lördag (är ju Btk svängen) eftersom jag jobbar 11 - 15 då. Men fick svaret att han hade ju ingen kompis att dricka med. Jaha? Jag då?

Aja, om han nu hittar sig en vän och far på svängen får han väl göra det då för han lär antagligen dricka fredag då. Får väl jag se om jag tar mig till Gumboda.


Blir inget PDOL heller. Nu måste man ha 3dagars biljetter för att få bo på campingen i stan och det sög. Blir jävla dyrt. Satsar på Norsjö Beach 1-3 Augusti istället. Lär säkert inte vara ledig men är min sista månad på Xzakt så ungefär så här mycket bryr jag mig - .

Helgen efter fyller jag 20! Galet! Systemet here I come!
Har ångest över om man ska ha någon fest eller inte. Käns inte som att nån skulle vara sugen på att komma, så då kanske man sitter där och har hyrt ett ställe sen dyker 5 pers upp?
Funderar på att boka Croner och Kapitän. Då slipper man sitta själv nånstans iallafall =P Men är ju inte säkert att det är så att ingen vill komma, men känns så.

Aja det löser sig, dags att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0