Blä

Har jobbat 12 timmar idag. Va jävligt längesen jag gjorde det, är less. Men får snart gå hem =)
Och då får jag träffa Emanuel som fyller år idag, grattis älskling! <3

Har pratat med någon högre på Shell, men han sa att jag skulle ringa till Kalle Lind som är chef för Shell Söder men ALDRIG säger jag! Tycker inte om den människan och kommer aldrig ringa. Känns som ett dött lopp det här med min portning men jag är fortfarande lika förbannad.

Nåja till något kul. På lördag ska jag och Emanuel hem till mina föräldrar och käka surströmming tillsammans med Bellas familj. Efter det ska vi ta en tripp till våran stuga i Finnträsk som jag velat visa Emanuel så länge. Ska plocka blommor och lägga på mormors grav också.
Sen ska vi kanske ut i havet i Östanbäck och bada om vädret tilllåter.
Har inte vart hemma nåt i sommar, ska bli skönt att få komma hem =)

Nä nu slutar jag om 6 minuter, adjö! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0