Depp

Bara jobb nu. Är iofs ledig i helgen, men känns ju kul att dom tvingar mig att jobba extra så jag inte får någon dygnsvila. Då får jag inte jobba längre än till 19 ikväll, men bussen hem går 10 över 9 så är inte hemma föränn 10 ändå.
That sux...

En bra sak är iallafall att Jonas kan jobba på min födelsedag, jobbar delat men Jonas kan jobba dom 4 sista timmarna åt mig så slutar alltså 12 och slipper sitta här hela dagen!
Sen skulle jocke ta bort söndag 10/8 eftersom då kommer jag vara bakis efter min 20 års fest och sa att jag inte skulle dyka upp och det förstod han.

Vill bara hem, hoppas att Jonte ska till stan!

Kommentarer
Postat av: Christina

Fin blogg :)

2008-07-23 @ 18:29:05
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: emelie

den vägrade läka, varade och hade sig efter 1 ½ månad, och den ska typ bara göra de i 2 veckor. sen verkade typ hela undersidan av tungan kruppa ihop sig i en klump? och ovansidan började bli svart. :(

2008-07-24 @ 19:39:12
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0