Höst

Ja, snart är ju hösten är. Sommaren känns som om den är över för min del och den här sommaren har verkligen sugit. Förra sommaren va så otroligt mycke roligare och jag förstår inte hur, för jag hade 0:- i inkomst?

Men jag tycker hösten är supermysig. Eller klart man blir deprimerad för att sommaren är slut, men samtidigt så när skolan börjar, och allt blir så mycket roligare (iallafall i Burträsk när naturbrukarna kommer igen).
Så det är konstigt, som en hat/kärlekskänsla. Men det blir nog bra :)

Kommer ju fler sommarar! Eller, kan ju alltid hoppas =)

Kommentarer
Postat av: Mli

HAHA erkänn att de såg coolt ut! :D

2008-07-30 @ 14:17:15
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0