Kul

med dyngförkylning mitt i sommaren. Inte kul att sitta i telefon och prata, hör dåligt, skallen värker och kunderna blir bara jobbigare och jobbigare. Men det går väl över nån gång. Får nog förmodligen fara hem tidigare om Widerlund skulle skjutsa in Kenny till stan och sen fara till Btk igen =)


Ska kanske förbi på Sunkans fest ikväll. Emanuel är där och antar att dom behöver skjuts hem.
Jobb 11-15 imorrn, ovärt. Sen jobb på söndag och ända fram till fredag. Då har jag jobbat 10 dagar i rad. Jobbar 08:55-21:00 på Emanuels födelsedag =( Men men, sånt är livet.

Har fått lite rättvisa på jobbet iallafall. Jag erbjöd mig att jobba extra en kväll den här månaden eftersom det var enda kvällen som jag kunde. Men då la schemaläggaren på 2 kvällar till. Protesterade och behövde inte eftersom jag inte tar mig hem. Finally!

Nä jobba lite nu och hoppas jag tar mig hem, fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0