Less

"Sov" hos Bella inatt. Dock blev det ingen sömn. Vi såg film när jag slutat, sen spelade vi GH3, for på macken vid 4 och köpte batterier och folköl, sen sov jag en kvart innan jag skulle stiga upp.

Gick rätt bra hela morgonen men nu vill jag bara dö.... Men slutar 16:25, är ju alltid en tröst.

Sen är jag så JÄVLA LESS PÅ XZAKT!
Fick ett mail förra månaden om att vi skulle få välja ut en tid som passade oss att jobba extra. Valde vi ingen skulle schemaläggaren välja åt oss. Så jag hittade EN tid som passade mig, och den fick jag.

Fick ett mail idag med schemat, då har den fan satt ut mig på två tider till! Jobbar jag dom så tar jag mig inte hem! Så fuck off and die, i helvete att jag har tänkt jobba. Inte en jävla chans. Det som stör mig ännu mer är att en kille som började samtidigt som jag, med samma anställning, behöver inte alls jobba extra! GUDFÖRBANNAT.........
Börjar bli sjukt less på det här. Ska ringa imorgon eller måndag och söka jobb på en konkurrent åt Xzakt.

Har hört att det är mkt bättre lön och arbetstider. Man kan ju hoppas att dom behöver folk iallafall.



Just nu vill jag bara till Burträsk och somna i Emanuels famn. Lär nog få somna själv när jag kommer hem, men tillslut kommer väl Emanuel hem och då får vi myspysa. Ska bita ihop nu, bara 1tim och 25 minuter kvar. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0