Portad

Japp. Jag är portad från Shell på söder eftersom en bekant till mig sparkat sönder något utanför. Det är sjukt.

Efter jobbet igår skulle jag tanka på Jet, men mina sedler va så krokiga så automaten ville inte ta dom. Tänkte att jag far på Shell och växlar för dom är väl dom enda som har kassa, alla andra har ju såna där automater. Glider in med Mercan, kliver ut och går in.

Går fram till han i kassan och säger - Hej kan du växla dom här till raka sedlar?
Han titar på mig väldigt konstigt sen säger han - Vet du vad som hände igår?
Ingen aning svara jag.

- Jo ***** va här igår och sparkade sönder en låda här utanför (minns inte exakt vad han sa, men något var sönder iallafall)
- Okej?
- Så nu har min chef bestämt att porta er som känner han.
- ????? Va? Är inte det jävligt orättvist?
- Jag vet inte vad jag ska säga, men han har dragit alla över en kam.

jag är portad för något som en bekant gjort, jag var inte där och hade inte något med saken att göra.
Har pratat med Norran och ska kanske ställa upp och prata om det. Pratat med polisen och tyvär så har butiksägaren rätt att bestämma vilka som får vara i butiken men något måste gå göra. Det här är kränkning.

Det är Skellefteå i ett nötskal, det är sjukt.
Länge leve Statoil!

Kommentarer
Postat av: Totte

HAHA! Stööööört

2008-07-15 @ 11:48:38
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: Ronja

Så jävla sämst de dära me Shell.

Jobbar du mycket dagtid i veckan?

2008-07-19 @ 13:52:50
URL: http://ronjaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0