Sent inlägg

Jag borde verkligen sova men befinner mig i Bygdsiljum just nu och är inte så ofta man har tillgång till internet när som helst =P Jobbade 12 timmars idag, det var drygt och borde sova med tanke på att jag steg upp 5.
Börja 7 imorrn kväll så hinner nog sova ut iallafall.


Har så dåligt samvete över att Hasse är hemma själv =( Vill verkligen ta med han hit men eftersom han inte är kastrerad finns risk att han pålar sin mamma och det skulle inte bli så kul!
Jag hatar Hasse, men älskar han på samma gång =) Hatar mest hans HÅR som är ÖVERALLT!
Ska försöka att inte tänka på han så mkt, annar skär mitt hjärta ihop!

Skrämde Emanuel ikväll. Jag va i förrådet och letade nåt och hörde att han kom hem. Så jag släckte lampan och väntade vid dörren när han skulle öppna så skrek jag BU! och tände lampan.
Kan lova att någon var nära på att skita ner sig och jag var nära på att få mig en smäll =P

Åja, ska dricka en folkis nu sen sova. Längtar tills på lördag så sjukt!

--

Uppdatering 30 min senare.
Har nu tagit upp datorn till Emanuels rum och ska se Simpsons och sova. Har två gäster med mig i sängen, sankt bernads hunden Julia och korthåriga golden retrivern Flisa. Är dock inte så lätt att sova med Julia, hon är inte precis liten! =P Men ska försöka, sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0