Sjukling

Ja kan ju börja med att berätta att festen i fredags SÖG! Jag var så glad att jag var nykter.
När jag kom dit vid 10 försvann folk, sen gick vi in och satt vid ett bord med hög musik så ingen kunde prata. Den som fyllde år grinade. Kl 11 for alla hem. Tur att jag var nykter som sagt =)

Skulle ha jobbat igår men det blev inget av. Halsen hade gett upp totalt, huvudet sprängde och snoret rann. Tänkte att det är bättre att jag är borta idag, än imorgon då jag jobbar 8 timmarspass. Sagt och gjort, var hemma igår och gjorde ingenting och idag mår jag mycket bättre. Inget snor, bara lite hosta =)

Googlade på Emanuel idag och hittade en annons som jag lagt upp för längesen:
http://www.family.se/vi/1026200.htm?ca=2_a

Haha :)

Nae ska väl fortsätta nu då, kör bil idag iallafall så kommer hem rätt bra tid. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0