Tjoflöjt

På tal om flöjt så har jag skickat ett argt mail om att jag inte fått min näsflöjt än som jag beställde i Oktober 2006. Visst, kostade 10 kr på mobilen är ingen jättesumma men rätt ska vara rätt!


Igår grillade Emanuel fläskfile och jag gjorde potatisgratiäng. Sen har vi myst massor =) Jag är så glad, så glad över mitt hjärta =) Du är bäst!


Jobb i 10 dagar i sträck nu framöver. Inte så kul men blir ju pengar iallafall.
Hoppas jag får ut mer än vad jag tänkt mig så jag äntligen kan gadda mig!

Nä dags att återgå till jobbet. Orkade inte fara med bussen som jag tänkt idag så ringde och sa att den havererat och var tvungen ta en annan buss heheh =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0