Helgen

Fredag: Stadsfest. Åkte Compakt med Viksten, Sanne, Jonte, Emanuel, Moberg och Croner. In på området och åka karuseller. Träffade Linda, Malin och Bella =)
Åkte hem med Kenny och Co och det var nog tur det eftersom det bröt ut efter att jag farit.
Tur att jag for före att slippa bli påkörd och se allt blod. Tur att Alexander klarade sig.


Lördag: Till stan en sväng för att skjutsa Jonte.
Köpte vattenmelon, sen bar det av till Bygdsiljum och svärmor och svärfar. Spenderade natten där, gjorde inget speciellt.

Söndag:
Fortfarande Bygdsiljum. Vaktade hus och djur medans svärföräldrarna for på middag.
Kanske tal om flytt nu om Emanuels bror och tjej flyttar till hus i Bygdsiljum =)
Vi for på Westmans och köpte glass och käkade melon och myste. Åt grillat sen for vi till Burträsk.
Då bar det av till stan med Jonte och Croner för Jonte ville käka Buremål men det var tyvär stängt när han kom dit haha!
Hem till Btk, myspys tills vi somnade

Måndag: Jobb 16-20. Åskade imorse. Längesen jag hoppat så högt av en åsk knall och grinat.
Dock inte så konstigt när jag såg en blixt, hann räkna till 1 och sen small det. Emanuel måste tycka att jag är världens mes som grinar =)


Ganska skoj på festivalen, längtar ändå till PDOL =)
Idag far de flesta till Power Meet. Hade blivit mitt 3:e år iår men har bara inte råd. Vill att Emanuel ska följa men har inte råd att betala för två. Synd att han inte fick något sommarjobb iår.... Men det är bara tagga för nästa år och hoppas att han har jobb och att jag har ett bättre =)

Svullen i munnen, inte så skönt. Kan inte låta bli att bita där heller. Måste sluta!

Nä jobb nu, ska ringa och se om Emanuel är vaken. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0