Huvvaligen

Jag vaknade imorse av att jag bara spände upp ögonen och va skiträdd och kunde inte alls somna om.
Drömde att jag hade dödat min kompis Jessica. Jag hade gömt henne i vårat traktorgarage hemma i Ostvik på vintern, sen kom våren och då "tinade hon fram". Då skulle jag gå och gräva ner hon.

Jag gick dit och hon va alldeles grön och luktade skit illa. Helt plötsligt rör hon på huvudet. Vafan, tänkte jag. Sen vände hon tillbaka huvudet och började skrika en massa saker bla. att Bella skulle få veta att jag dödat henne osv.

Då vaknar jag av att jag bara öppnar ögonen, är skiträdd, tänker att jag kommer hamna i fängelse. Kryper över till Emanuel och börjar sakta inse att det bara var en dröm. Fyfan, det är en av dom värsta drömmarna jag haft!
Tur att den inte va sann iallafall! =)


Emanuel låg och klagade på hur dåligt Telletubbies är haha =)

Löning idag, fetlön på 6500:- Fyfan vad jag hatar mitt jobb. Kassa tider, kass lön. Tur att jag slipper detta 20080831 iallafall. Va och handlade massa mat. Har beställt en platta öl sen blir det väl leva fattigt resten av månaden för jag inte har betalat hyra eller nåt än.

Men men, får väl gå ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0