Jag måste

skicka en puss till Emanuel. Jag tycker igentligen inte om att skriva så mycket om pojkvänner och gulligull. Sånt tar man hemma tycker jag. Ett jävla emo som raggat på Emanuel den senaste tiden och vägrat ge sig trots att han bett henne slut höra av sig sa till han att det såg inte ut som att han ville vara tillsammans med mig. Vadå, hur fan kan du veta det? Jävla äckliga luder, fyfan vad jag vill spy över dig så fort jag ser dig eller hör ditt namn.

Visst, de kanske stämmer att vi inte "ser så kära ut", men saker förändras väldigt mycket när vi är själva. Men så skulle vi aldrig bete oss bland folk hihi =)
Så bara för att man inte ser kär ut, så betyder det inte att det inte alltid är så.

Iallafall så en puss till Emanuel för att han är världens bästa pojkvän, och en spark i skallen till horan som aldrig ger sig. Jag har nåt du ALDRIG kommer få, för även om det inte är vi så vill han inte vara tillsammans med nåt jävla emo så what the fuck, inse och ge upp? Dumhora.


Helgen i övrigt, blev åka Valiant med brudarna i fredas. Sänkte några för mkt öl som vanligt men det var trevligt.
Lördag blev det Norsjö med Jonte. Det sög pung där + att vi fick punka.

Och mina 3 nära döden upplevelser med fåglar, fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0