Midsommar

What?

Började kvällen med att Jonte skjutsade oss till Ljusvattnet där det skulle vara fet Burträsk fest. Och visst, den va fet, men bara 10 Btk:are och resten umebor. Vi for tillbaka till Btk igen.

Jag blev sur och gick hem. Sen plockade dom upp mig igen och vi for till Emanuels föräldrar.

Svärfar bjöd på spritprovning, vi var tvugna att prova ALLA spritsorter haha! Det räntade kan jag lova. Sen bar det iväg någonstans. Sen hem till dom igen. Då spårade svärfar och spelade gitarr med en Bacardiflaska till Black Betty.

En viss person va askalas (inte jag) och råkade bryta sönder svärmors nya toalettstol som var ca 2 dagar gammal. Så det blev ringa rörmockare för dom. Och denne person spydde i Mercan och fick åka ambulans till stan för vi blev less.

Änuu mer pinsamt är att svärfar och denne persons pappa delar samma kontor på Norra Skogsägarna hahaha!

Deperisson över midsommar, jag blev galen som vanligt + depp över lite allt möjligt.
Måste lösa det nu.

Emanuel är bäst iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0