Oh noes

Igår höll jag på att krasha bilen. Kom i för hög fart in i rondellen (jag tävlade ju mot Robin men det vet inte Emanuel om =) sen var det blött och allt fäste släppte =P Tur att jag har pappas rallygener och kan parera sladdar.. ELLER HUR VAR DET NU IGEN? Fick fäste iallafall innan jag hann fara in i räcket.

Kan lova att mitt hjärta satt i halsgropen ett bra tag efter det =P


Festival idag då. Är inte så peppad. Har sovit ca 1½ timma inatt och jobbar till 21 ikväll.
Men jag ska smita vid 8. Öl och kanske åka cab, sen in på tivoliområdet men jag känner inte direkt pepp nu när jag håller på att somna..

Ledig hela helgen iallafall.
Chefen kom just och prata med mig. Hon undrade varför jag alltid går tidigare till bussen (måste alltid gå tidigare om jag slutar 21 eftersom annars tar jag mig inte hem. Går alltid ca 20 över 8) och när vi kom överens om det. Sa att jag sa det redan från början och antog att jag hade klartecken för att annars tar jag mig ju inte hem.

Jävla skitjobb, har ju gjort så i flera månader och nu kommer dom på det? Smartass.

Jag är så jävla less på Comhem kundtjänst så det finns inte. Eller kanske inte just själva jobbet, men arbetsplatsen och schemaläggningarna och buss hit och dit och kass lön.

Aja återgå till arbetet nu, bara 7 timmar kvar, yeeey =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0