Söt pappa

Han ringde igår och lät lessen när han undrade om vi inte skulle på Power Meet i år (antagligen för att han vet hur mycket jag älskar bilarna) men sa att det kommer ju fler år =)


Han undrade även över reservdelsbilen som jag pratat om att köpa i några månader nu, han undrade hur mycket den kostade. 1000:- sa jag, och då sa han att han skulle föra över pengar så att jag får köpa den, och fick en extra slant till mat! Ibland är pappor allt bra och ha, dom ger en pengar och rättar en när man säger eller gör dumma saker =)

Fast det är ju inte kul att ta emot pengar när jag faktiskt har en inkomst, dock blir det aldrig nåt över eftersom jag är ensam om inkomst med Emanuel. Men ibland känns det skönt =)


Utbildning idag, telefoni support. Jag längtar bara tills jag slipper detta ställe med världens konstigaste arbetstider. Och säljer man inga abbonemang, då är man dum i huvet iprincip. Men vi får väl se vad framtiden bringar...


Jag va rätt duktig imorse.
Försovde mig, eller inte mycket men steg inte upp den tid jag skulle. Blev väckt av Emanuel som inte somnat än (!) och jag va så trött så drog mig ett tag till.
Ändå hann jag starta två tvättmaskiner, köra till stan, köpa sprit och vara på jobbet 10 minuter innan jag skulle. Saken hör till den att jag är ALLTID sen när jag kör bil! Men inte idag =)

Nä nu ska jag gå på toa eller nåt, 25 min kvar av lunchen.

Trevlig midsommar allihop, och tack för kommentarerna på förra inlägget. Dock har jag ingen aning än om vars man hittar sina kontakter så någon vänlig själ får gärna tipsa mig nu =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0