Student och bal

Va in en sväng igår. Åkte Kapitän dit med Croner, Emma, Jonte och Kalle. Croner va förvirrad och höll på att köra in där alla bilar kör ut =)

Men det va trevligt, en del folk kände man igen iallafall.

Studenten imorrn då. Det betyder att jag bott ett år i Burträsk med min Emanuel.
Jag saknar min klass. Eller jag saknar mest min klass från 1:an. BF1C, finns inget bättre.

Ska hämta upp en platta öl innan jag far till Burträsk imorgon sen blir det fest. Ska försöka ta det lungt, är less på fest och måste spara pengar till Power Meet nu!
Ligger inte mycket på sparkontot direkt. Eller ja, det beror ju på om jag ens får ledigt.

Nä nu slutar jag på 10 minuter, sen jobbar jag 10 - 19 imorrn men ska köra Johnnys Compakt gröna faran så jag får sova lite längre och kommer hem tidigare.

Nä dags att avsluta samtalet, orkar inte. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe vadå? :P Så såg han ju ut då :D

2008-06-04 @ 21:21:45
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0