Äntligen

får jag gå hem =) Jag har ringt min käre vän Jäänz som ska skjutsa mig till stan. Känns skönt att slippa stå och vänta på en buss. Men jag stryper han om han inte kommer, då får han skjutsa mig hela vägen till Burträsk =P Fyllde i min tidrapport idag, så man får några pengar på kontot i slutet av månaden.

Pratade med Magnus i fredags, han ska kika över min Elvis som jag har tänkt tatuera. Måste göra det nu när jag får pengar och det dessutom inte är sommar. Har något emot tatueringar på sommaren.

Har tänkt mycket på den tribal jag har nu och kommit fram till att om jag hade fått göra min första tatuering nu så hade jag nog förmodligen inte valt den. Men jag är inte spyless den, nu sitter den ju ändå där =P Men jag var 17, ung och dum haha! =) Nä så illa är det inte.


Emanuel har bytt till sig ett Playstation Portable som han ägt förut. Blir kanon för mig som åker buss, då kan jag spela och se på film! Sen ringde jag om sommarjobb i Burträsk inom handikapp idag. Ska dit och prata med en tant imorgon, känns skönt  =)

Nä nu ska jag ta och göra mig klar, Jäänz kommer snart.
Älskar dig Emanuel, du är bäst! 7/1 2007 <3

Kommentarer
Postat av: Maja

En menskopp är en "kopp" av gummi som man kör upp i muttan när man har mens. Det blir inte lika torrt
som med tampong.

Du kan ju kolla in den på www.menskopp.se : )

2008-03-12 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0