Det som kunde blitt så roligt

fick ett tråkigt slut.. =P Va fyllechaffis i lördags åt Kenny och Co i Fårrd Granadan. Jag tycker faktiskt att det är roligt att köra åt dom, och man får alltid mat =P Men kvällen tog slut vid kl 1 för då slapp kopplingsvajern mitt i en rödljus korsning. Inte så kul, fick puttra runt på ettan ett bra tag. Men vi tog oss hem iallafall!

Va lite kul när vi stod på Frasses brevid Olearys. Då kom ett gäng med 30 åringar och skrek och fråga "Åååh vi har en 30års jubilar här, kan vi få ta kort på eran bil?"
Vi sa "Öööh, okej!". Så dom posa brevid bilen haha! Rackarns gamlingar!


I fredags stannade jag i stan och va med Robin. Det var skoj. Emanuel va fyllechaffis åt Anton.
I örvigt har det inte hänt så mycket i helgen.

Jobbar 13 timmars pass idag med. Känner inte peppen direkt. Längtar inte till påsk, jobbar långa dagar 6 dagar i rad. Men det är ju pengar iallafall.


Kände mig trött och död på bussen imorse, men då kom en gammal goding på i mp3n, Mr Baywatch himself David Hasselhoff med sin gamla dänga Looking for freedom. Då kom det ett trött leende på läpparna =)

Nä nu ska jag logga in och börja jobba alldeles strax. Sköt om er så hörs vi!

image21
Hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0