Helg

image23

Skumt, jag hade fredag i torsdags och nu känns allt bara skumt.
Igår jobbade jag sen va jag med Robin. Han va jättesnäll och lånade ut sin bil så jag for hem till Ostvik en sväng och käkade. Fick med mig en dator hemifrån också =P Fick träffa min bror som jag inte träffat på länge.

Sen va jag bara i stan. Träffade gamla vänner från Ostvik, det kändes kul. Tror inget har förändrats där och jag saknar den tiden. Men livet blir inte alltid som man tänkt sig.


På tal om bananer så spökar det i våran lägenhet. Jag är seriös när jag säger att vi MÅSTE flytta! Jag kan inte bo där längre, jag vågar inte vara själv! Förutom det så händer det bara saker, plingar på knarkare och undrar om Emanuel vill vara mellanhand och sälja knark?!

Så nu måste vi flytta, det här går inte. Det som hände i veckan va fan det äckligaste.
Men men, får väl se vad som sker.

Idag jobbar jag 12.15 - 16.15. Sen ska pappa hämta mig och jag ska till Ostvik och sova där. Ska ät massa mat! Längtar som fan till löning på tisdag, bara jag skrivit rätt kontonr på lönepappret =P

Aja nu ska jag hämta nåt att dricka. Adjö!




Karl Johan Emanuel Söderström <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0