I hope you had the time of your life

Oj vilket härligt väder ute idag! Kör dessutom bil, skönt att få komma hem fort när man slutat jobbat. Har dock vatten i tanken så den har en tendens att stanna, men klarade mig genom stan utan att det gjorde det iallafall.

Jobbar till kl 18, sen jobb tisdag, onsdag sen LEDIG!



När det är så fint väder ute så saknar jag verkligen min skoter. Jag saknar även sportlovet 2006. Det är nog det bästa lovet i mitt liv! Robin och Plogen va i Ostvik, vi körde skoter, lyssnade på Lipps Inc - Funky Town och såg Cannibal! The Musical. Det var verkligen underbart och jag blir så glad när jag tänker tillbaka på den tiden.

Saknar även tiden i Fällfors lite, det var ju skoter som gällde 24/7 då. Och vi hade faktiskt jävligt kul tillsammans allihopa, det kan nog ingen förneka. Även om jag inte saknar vissa personer så saknar jag stämningen och det vi gjorde.

Får se om man har råd med en skoter inom en snar framtid men just nu känns en pilsner häck mer lockande..


Nä dags att återgå till jobbet. Älskar dig Emanuel, du är bäst!

image26

Pärlan <3 JPG 522

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0