Ibland är man inte människa

Försovde mig imorse. Kännde mig något glad när jag vaknade i samma stund som bussen igck. Blev ändå bara en timma sen, tyckte det var bra gjort med tanke på hur många bussar det går!

Igårkväll blev det mys <3 Fast jag råkade göra så Emanuel började blöda näsblod men det är en annan femma.



Idag ska jag på stan med Carro. Kanske hittar sig några bryxor. Skulle haft nya underkläder också! Skulle bara vilja slänga ALLA och köpa nytt nytt nytt!

Emanuel hade tänkt dricka öl ikväll, blir väl säkert i vårat förråd. Inte mig emot för jag är ju som sagt ledig imorgon och FYFAN vad jag har längtat efter det!

Nu ska jag ta och jobba och hoppas att Malin hör av sig sen idag :) Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0