Mat i stora lass!

Kom hem till mamma och pappa igår. Då åt vi lite påskmat till middag, sen räckte det som blev över till två madlådor. Sen gick jag ner i frysen och grävde och fann diverse gott!
Så underbart att laga mat i ett kök som är BRA. Ungen är snabb, spisen är snabb, diskmaskin så man inte behöver diska allt. På 45 min hade jag gjort i ordning flera matlådor. Det är ju faktiskt kul att laga mat när det går bra =)


Idag när jag kommer hem till Btk igen ska vi kolla om motorvärmarsladden passar från Baby Blå till Mercan. Tänkte inte på att det är röd dag imorgon också, och då går det ju inte världsbäst med bussar.
Lät som om jag skulle få lång Jontes bil om den fungerar som den ska, men känns bättre att låna Emanuels. Plus att jag inte har någon kontroll när jag kör Jontes bil för den är ju som den är =P

Men det löser sig inom en 10års period, annars får jag väl snällt åka buss och komma sent.


Just nu vill jag bara hem och krypa ner i sängen med Emanuel och mysa.
När jag for igår så va det så mysigt, ville verkligen inte gå därifrån!
Jag älskar dig, du är finast!


Nu ska jag ta och återgå till jobbet strax.


En bil på blocket som jag vill ha, och kolla in vem som säljer den haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0