Men fredag är ändå den dagen som känns bäst

Äntligen kan jag blogga igen. Vårat internet har slutat funka hemma eftersom vi snål surfar på nån trådlöst men som nu upptäckt det hehe... Men apberget är blockat på jobbet, men blogg.se funkar iallafall =)

I onsdags som kom Jens till Burträsk och va med oss. Det blev lite vin och annat och Robert blev jättefull som vanligt.

Igår va vi ute och åkte med Jonte och körde genom snöhögar med 242:an och bufflade på. Det va riktigt skoj, men jag tycker synd om stackars Volvon som fick ta sig några smällar haha! Vilken tur att Volvo är svenska pansarvagnar =P

Helg snart, eller jag jobbar till 21:00, inte så kul. Trivs verkligen inte här men har sökt sommarjobb i Burträsk inom handikapp iallafall. Pratade just med en tant och hon hade skrivit upp mig på en egen lapp utanför alla högar och det känns jävligt bra! =)

Får se vad som sker i helgen, är pubkväll i Bygdsiljum men är inte så sugen på att dricka.
Men vi ser väl vad som sker.

Ska ta och jobba igen, sköt om er PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

en kopp sprit vore inte helt fel..

2008-03-14 @ 10:06:23
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: Daniel

Även om Apberget är blockerat på din arbetsplats så kan du alltid ansluta via en proxy :)?

2008-03-14 @ 10:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0