Meningslösa Måndag

Jobbar 17.15 - 20.25 ikväll, grymt skönt. Är ledig tisdag och onsdag, då ska jag sätta mig ner och söka jobb jobb jobb. Ja, jag vantrivs galet på mitt jobb nu. Är ändå bara behovsanställd och har inte tänkt vara kvar där så länge =) Första dagen utan att Malin finns och vill röka, kommer sakna dig vännen <3


Fest i fredas som sagt, va rätt kul tills jag som vanligt, av nån jävla anledning alltid blir sär i skallen. Varför blir det jämt så? Vad gör jag? Jag fattar aldrig varför det blir som det blir och det är jobbigt. Varför kan jag bara inte sluta?

Ett till mysterium som jag har är varför det alltid ser förjävlig ut hemma hos oss. Varför går det inte ha snyggt här mer än i en halv dag kanske? Det sprutar saker överallt, massa jävla skräp, tallrikar, snus, mack kanter, öl flaskor, kattsand, kläder, ja typ allt man kan tänka sig. Jag undrar om jag någonsin kommer att bli bra på att hålla fint och rent? Har iallafall startat två maskiner och nu ska jag gå och rensa kylen och tror ingen vill veta vad som finns där. Fyfan säger jag bara!

Emanuel ligger och sover lika söt som vanligt. Hade tråkigt och räknade ut att vi varit tillsammans 421 dagar idag. Intresseklubben antecknar hehe =P

Just ja, va ju fyllechaffis i lördags i en Fårrd Granada. Det va fakiskt rätt skoj. Kenny bjöd på Frisco mål, sen bjöd resterande folk på Max mål även om jag sa att jag ätit. Då sa dom "Du far fan inte hem utan att ha ätit!" haha =) Sen fick jag ju en kosing för att köra dom också =) Det är faktiskt alltid kul att köra det gänget även om man är trött och inte orkar!

Nä nu ska jag gå och rensa kylen som sagt. Önska mig lycka till!

image3

Grym pilsner limo jag inte skulle tacka nej till! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0