Meningslösa måndag...

... synd bara att det är tisdag!

Jag är så trött så trött. 13 timmars pass idag, imorgon jobbar jag delat. Hatar delat men det är skönt att inte sitta och möggla här en hel dag.


Ibland blir jag rädd för mig själv. När jag går på toa så pratar jag med mig själv och gör diverse fula miner.
Men samtidigt är det inte konstigt heller. Jag känner nästan ingen här, pratar inte så ofta med nån om jag inte frågar om hjälp. Så då är det väl inte fel att prata med sig själv som man ändå känner? Right?

Hatar alla jävla modebögar eller vad man ska säga som jobbar här. Alla pratar om grill och chill. Finns väl kanske 3 "normala" (normala för min smak) som jobbar här. Känner mig väldigt ensam sen Malin slutat.

Men men, hade väl inte tänkt vara kvar här så jättelänge ändå!


Ikväll när jag kommer hem vid 10 har Emanuel lovat mig quality time =) Känns som om vi nästan bara träffats och sovit, fastän vi har vart med massa folk. Är ändå inte samma sak, känner att jag behöver en myskväll.
Ska köpa lite gott fast jag tror att jag lär somna nästan direkt jag kommer hem =P





Föressten så finns det en Burträskvägen eller Burträskgatan nere i södra Sverige någonstans =)


Dags att jobba, hoppas jag överlever denna dag. Nu är det ändå bara typ 5 timmar kvar innan jag slutar =P

Emanuel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0