Onsdag

Snyggt Emanuel. Säger åt han innan jag la mig vid 2 inatt
- Du behöver ju inte sitta uppe till klockan 5.
- Nänä jag ska inte det.
Anledningen är att han sover till typ 4 på dagen, och det är inte så värt att slösa bort ett helt lov på att sova.
Nog kommer han och lägger sig 5 iallafall! Karajävel, dom är hopplösa! =P

Vi ska till Jonte snart och vara pudel vakt med han. Nu är dom sådär otroligt söta när dom springer omkring, ramlar, skäller, bajsar överallt =)


Awwww, vill du bli min vän? :]


Sen sa Jonte att det var något Eddie Meduza band som skulle spela i Örviken i helgen. Nån som vet nåt mer om det? Skulle vara grymt kul att fara och se!

Nä nu blir det frukost, sen ska jag se om jag kan få upp den där zombien ur sängen.
Måste in på banken en sväng idag med. Råkade tvätta Emanuels börs så en hundring blev helt orange. Undrar om man kan handla med den eller om man får en ny eller om dom säger att jag förstört statlig egendom? 100 kr är faktiskt mycket pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0