Tisdag

Idag måste jag ringa till handikapp här i Burträsk och söka jobb. Jag klarar fan inte en dag till på det där jävla stället. Men bra för mig som fått en utbildning iallafall ;)

Sen skulle jag haft ringt vetrinären för vi ska knipsa bollarna av kattstackarn..
     

Liten Hasse                Liten Hasse                Stor Hasse
Och ja, för er som inte vet så heter våran katt Hasse. Det va Emanuels pappa som döpte han och hans bror till Hasse och Lasse efter Flügger Färg reklamen som gick vid den tiden när dom föddes.


Måste fortsätta tvätta idag, har inga kläder hehe. Men man skulle haft en skoter, är ju inte så tråkigt väder ute precis! Saknar min pärla såna här dagar.

Ska bestämt på kiosken eller Konsum idag och köpa mig en påse Kinapuffar. Det var längesen man åt såna! Sen ska jag göra Flygande Jakob. Hittade nån sida igår med kyckling recept, och hittade en jävligt mumsig gratäng jag ska prova göra någon dag.

Nä nu ska jag väl äta lite frukost och se hur länge Emanuel sover. Igår vaknade han 14.30... Kul att man har något sällskap om dagarna =S Aja, vi hörs. Adjö!

image11

Jontes 242d =)

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha inte happy.blogg utan [email protected] :) Använder inte msn så ofta så de ä nog inte så värt.

2008-03-04 @ 11:10:29
URL: http://crazyhappy.blogg
Postat av: Ronja

Hahah, man tackarja :P Men det finns inge vidare med skribentjobb i skellhell.. det är inte så värst lockande att skriva om den årliga skogsplanteringen i Norran! :P

2008-03-04 @ 17:09:50
URL: http://ronjaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0